Un día de emociones para Alana

El fet d'haver tingut l'oportunitat de realitzar un musical infantil, ha estat un plaer, una satisfacció per a les meves companyes i, per a mi. Encara que el temps i els recursos no han estat el que haguéssim estimat i desitjat, crec que al final, ha estat prou bé. També, com que he tingut l'oportunitat de poder posar en pràctica la nostra obra, m'ha ofert i  m'ha provocat un benefici en el meu aprenentatge.

Un dia, durant el procés de construcció del musical, vaig anar a l'escola del meu fill i al explicar el treball que estàvem realitzant les meves companyes i jo, ens van convidar per escenificar la nostra obra. Va ser així, com vaig provar, vaig sentir com la nostra feina interessava i entusiasmava als infants. Crec que és una sensació pareguda a quan un autor publica la seva obra i és de gran interès i èxit per al públic. No sé, no he estat mai en aquesta situació ja que no sóc professional d'aquest àmbit, però us puc assegurar que l'alegria, el plaer, la satisfacció personal que això comporta, no té preu!

Per això, la meva reflexió és molt positiva, ja que al haver dur a terme la feina al complet, el que l'escola ens hagi brindat aquesta oportunitat, m'ha provocat un sensació i un sentiment molt positiu envers la representació escènica i els beneficis que comporta en el procés d'ensenyamament-aprenentatge. 


A la columna de la dreta, us adjunt algunes de les fotos del procés per a que tingueu una idea de com van fer les disfresses, i si voleu veure l'obra, entreu al nostre glogster.

No hay comentarios:

Publicar un comentario